Saturday 3 March 2012

Mac the MaCho!


This month is the best ever in every year. Dalam bulan ni act. banyak benda – benda yang bermakna. Sebagai contohnya, (cett, skema je ayat, dah terbiasa buat karangan), hari lahir aku dalam bulan ni. Alah, setakat hari lahir common la kan. Bila diingat – ingat kembali, setakat ni hari lahir yang paling best adalah pada usia sweet seventeen aku. Celebrationnya maybe 5 stars for my heart la, yang pastinya dia membuat aku sangat dihargai.=).. terima kasih sesangat pada member yang dah penat – penat buat video khas untuk bufday aku tu..thanks gak untuk my beloved sis, Arfa Zainal Abidin miss u so much lah dan lain – lain. Arfa, today is ur bufday, hope Allah will bless you always and u’ll get what u want.

Kalau kecik – kecik dulu dapat anak patung, dapat set memasak tipu2, dapat pistol mainan.haha, macam – macamlah. *tersengeh – sengeh nie. Kawan yang bagi pensel pon ada..takpe, kita lihat pada nilai kasih sayang, bukan pada nilai objek tu. 

Bulan Mac ni juga bufday ayah aku, esoknya bufday akak aku, aduh, ponim2.. Biasanya kitaorang akan kumpul 3 bufday ni dan pergi makan besar kat mana – manalah, besederhana saja. Itu yang sentiasa diterapkan oleh agama kita. Sekarang tengah berfikir hadiah apa yang patut di berikan untuk both of them. Yang aku bangganya, hari Keputraan Sultan Kelantan pun 30 Mac, jadinya setiap kali bufday mesti cuti la en but semuanya dah berubah pada tahun 2012 ni, sebab tarikh Keputraan dah ditukar. 

Mac 2012, penentu hidup aku. Yup! Keputusan SPM adalah pada bulan ni, aku berserah kepada Allah s.w.t, apa rezeki yang akan diberikanNya untuk aku. Semoga Dia memberikan yang terbaik bersama barakah dariNya, Amiin. Terpikir pulak, betapa aku suka month nie, nanti baby aku seksok, I’ll namakan him Macho! Sorry la my future husband, I nak jugak nama tu..haha!

No comments: